Nasi goreng Ayam Sosej


Makin lama makin byk lak entry makanan dlm blog aku..hehe
Malam ni kami makan nasi goreng ayam sosej jek plus telur mata.
aku biasa masak lepas balik keja tu terus jek ke dapur pastu siap dalam kul 6 tu..aku pun mula lah menelaah internet..hiks.

kaedah senang jek.
goreng ayam yang dah dipotong kecik kecik dan sosej yang  telah di gaul dgn serbuk lada hitam
tumis bawang putih 3 ulas yang ditumbuk halus
pastu goreng jek dgn nasi yang telah di gaul dgn kiub ayam(sikit jek).
letak la garam secukup rasa

camtu jek..haha..
masa nak hidang tu letak tomato hiris dan telur mata

camtu ajela dinner tonight.sesimplenya untuk aku dan famili
jom makan..
kalau lapar lagi di malam hari..biasanya kami makan karipap segera jek.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.