Cuti Sekolah!! jom tengok belon Putrajaya 2011

Jom jom ..aku n famili dah terjah ..korang bila lg?? aku pg semalam kejap pastu pagi tadi..so 2 x la..rumah aku dekat sini aje.
antara pic pic yang kami amik kat sini.esok lusa confirm ramai.
Bekfas dulu kat umai kat area monumen putrajaya 



50% diskaun naik cruise..okla bila lagi nak naik yang murah..time gini la.

ni apa ek nama mainan ni..ride ni dalam rm10.aku..tak nak..

ni cam best ..kita duk dalam bola tu.ada pelbagai saiz tp ni sesuai untuk budak sb tak masuk dalam air.

belon doraemon dan invader..cute n ganas

ni yang masuk dalam air lak.aku macam nak tp tak naik.

jualan jualan dan temapt gelongsor main gergasi tu.

ada byk lagi pic tapi takkan nak letak sume..apa tunggu lagi..jom jom jom
Kalau penat boleh duduk kat gerai gerai ni .toilet pun..kira okla.
17 /3/2011  - 20/3/2011
location presint 2 putrajaya.kat area masjid putra tu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.