Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Online Offer Pizza Domino 50%

Korang boleh layari website pizza domino..boleh  order online n get diskaun 50% utk yang kedua.
Antara promotion..ada byk lagi..macam macam


Tetiba aku lapar lak memalam nihh rasa nak makan domino pizza. aku kat kampung ni.
aku n famili palingla suka tuna temptation n extravaganza.
terpaling suka chicken crunchies spicy tom yam. ni bukan pizza..cuma side dishes jek tp aku mmg la suka..bila beli pizza musti beli cc spicy tomyam ni pastu aku makan dalam keta jek tak sempat sampai rumah dah abis.hehe.lagipun pedas seisi rumahku bukan makan pedas ni ..so aku je makan.
Kami jadi ahli domino putrajaya.sakan makan asik makan pizza domino bukan nak boikot pizza hut yek..sume sedap..rezeki.
so korang da tau sebab aku nama kan tanggan domino my blog ni..sebab aku suka makan domino pizza .Tangga tu sesaja la panjat tangga domino tu..tangga kejayaan..apa apa aann da.
sekian untuk cuti minggu ini.
selamat menjamu selera bersama domino pizza ye.

No comments: