Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Jom dekorasi




Dari semalam ..aku duk terpk pk apa la nak deko rumah ni..deko bagetla.
Sekarang rumahku tema nya hitam putih kelabu.pastu aku rasa macam nak tukar color hijau oren tp dah macam sistem kenderaan aku lak.pastu aku rasa macam nak color peach blue pastu nak macam nak color pink hitam..aityak ..poning poning.
tp semalam aku beli cermin hitam putih untuk ruang tamu gak so pastilah tema aku kekal hitam putih kelabu aje.cuma aku nak cari warna ceria sikit ..apa ek?
Nak tambah bunga putih hijau ek..nampak klasik..ye ker..haha.
aku jek nampak ala klasik..dia nampak ala kadar je.
atau tukar carpet color hijau muda..so hitam/putih/kelabu/hijau muda..
aku rasa cam cantik jek..ye ker?tadi aku duk blogwalking aku jumpa url nih.
yang jual sticker dinding tu.
aku tak sempat tgk lagi..nnt aku jenguk semula url tu.
http://jomdeko.blogspot.com/2010/01/wall-sticker-updated-rm10-new-design.html

sumber pakcik google
****Apapun pastikan rumah bersih dan tersusun , tiada sawang..haha.****

No comments: