Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Rebak Langkawi - kenangan APRIL 2010

Saja nak paste pic pergi Taj hotel bkn taj mahal india tu.
Taj di rebak langkawi.

Pergi kali kedua..yang pertama honeymoon with my hubby so second time bawak anak anak lak.
very nice view..cantik.
teknik pic yang biasa di snap..kali ni eagle tu duk atas tangan aku..tapi tak real sgt..yg pic sebelah tu bot yang kami naik tu dah sampai.kat sini aku wat besday hubby n raudhah anak perempuanku.simple simple je tp best..tq taj hotel.

biasa le aktiviti berendam..pasti..kami byk habiskan masa kat taj hotel rebak island ni jek ..tak kuar sgt ke pekan langkawi..tu sb pic ke pekan kurang.tempat ni ada kitorang je famili melayu situ.siap melayu yang bawak bot tu kata ..keja sini ke..ahaha..ada pulak..mesti dia igt aku cheff kot..haha..


nampak view kapal kapal layar ..cantik.aku cam nak naik je kapal ala ala titanic tu...tp takut gak tetiba langgar ice..hehe
lepas tgk kapal ni ..kami dibawa tgk sekitar pantai dan spa..dan the best is kiddies club nya..aku pun main gak..ada macam macam permainan kat sini..last sekali kami g tgk komodo cam biawak tu..ramai pelancong tunggu nak tgk termasuk kitorang..aku duk bayangkan biawak jek..takut pun ada..kelakar pun ada..mcm tak penah tgk biawak lak aku..beria ria tunggu sesama ngan pelancong2 asing tu..haha

Gambar rumah tu tempat kami bermalam dan berehat..tu kaki ciku..sj sj tayang kasut kat sana..aku pakai itu aje la..MUDAH.COM..haha


aku sertakan sekali alamat ye kepada sesapa yg nak pergi sana..mmg
""Peaceful n Amazing""


Rebak Island Resort Langkawi - A Taj Hotel
PO. Box 125 07000 Kuah
Pulau Langkawi, Kedah Darul Aman



 http://www.langkawi-resorts.com/rebak/

No comments: