Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Myeg kah itu?

Myeg...myeg..myeg..myeg
Sebelum g travel kena cek saman..ala ala ala..betul ke?
Aku yakin ramai yang dah tau pasal myeg ni tapi aku jek baru nak stori takpela yek.
macam macam masalah aku dgr myeg boleh settle masalah jalanan. dari saman laju, saman parking, bawak kereta tp saman tak pakai helmet..hehe..ada ke gitu sampailah ke renewal road tax sume dah boleh buat kat myeg online ni.aku rasa ia memang bagus dan berbaloi.tk perlulah kita nak g jejauh semata mata nak renew road tax.almaklum orang kita ni kan selalu sibuk .kalau boleh sume nak online.mudah ,tangkas dan tepat.
Kalau pasal urusan busan maid pun ada.

nak cek SMS 

:: JPJ SMS ::


Check your driving license expiry date, kejara points, class, JPJ summons status through SMS.

Key in jpj<space>your IC Number
and send to 37773
Example: jpj 660104084938
and send to 37773
nak tahu url tu dia :alahai buat carian kat pakcik google pasti kuar nya la.saja je aku nak tepek sini.
Lihatlah saman anda seperti mana aku kena samankah!!heehe


No comments: