Jejak kasih Melaka

Tak sangka jumpa kawan lama kat sini ..ina tanah merah.
satu sekolah ngan aku masa form 4.last jumpa dia masa form 5..pastu dia balik ke kg asal..klate.tak jumpa jumpa dah.
ntah camna dia jumpa seseorang yang kenal aku so dia mintak no phone..tepon tepon ..kamipun berdate semalam dengan keizinan hubbyku sementelah aku berada di melaka atas urusan kerja.
lamanya tak jumpa ..lesung pipit dua belah kat pipi dia masih ada..(memangla)hehe.macam macam stori mori citer..dari citer IPT ,ke camna kawin..kawin ngan saper..camna jumpa suami ..haha..anak..studi,kerja..macam2 la..kami date kat KFC mahkota parade melaka pastu g tepi laut..bestlak..terpisah lama akhirnya jumpa di melaka.hampir 3 jam non stop sembang.haha..teringat zaman sekolah sekola dulu..kami sesama anak tentera so g sekolah sesama.rindu saat tu. Alhamdulillah Allah ketemukan kami.
Nnt nak bawak famili aku jumpa famili dia lak.Memanjangkan silaturahim.insyaAllah
Hari ni aku jumpa balik gak kawan aku masa sesama menunaikan umrah dulu di mekkah.Dia tegur aku di mekkah ..katanya "cantik sungguh kamu.." aku jawab alhamdulillah.aku kata dia lagi cantik..(aik mcm citer perasan puji memuji lak ni..citer apa ni haha)
apapun itu semua anugerah sementara yg Allah bg.Alhamdulillah aku hanya insan biasa.orait sambung keja .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.