Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

ICT Shah Alam lampu lampu

Tanggal 3/4/2011 sempatla aku menyinggah kat sini ngan famili.
Kami pergi lepas maghrib tu pastu balik dari sana kul 11.20 malam..kami tapau nasi arab kat Al-Rawsha.
cam biasa menu nasi mandy dan kabshah.(chicken) ...lamb no no no.
Air jus anggur jek kat warung pak din kat area ICT ( rm1.50) gak plus mineral.
sampai rumah bebudak dah tido ..penat amat.aku pun termengah mengah jalan kat ICT..haha
ada snowwalk kat sini..okla.harga dia mahal sket..Rm25 (dewasa) rm20(budak) pastu belum plus baju sejuk,sock,kasut, ear apa ntah..dan lain lain.sume berbayar walaupun sewa..baikle bawak sendirik.kami tak masuk sampai ke dalam snowwalk tu sb tak bayar.hiks.duk tepi main ais salji jek pastu bersnap snap pic..okla gitu.
ada tempat haiwan haiwan gak..ada 100 haiwan..org tu kata ntah betul ke idak.aku tak masuk sb dah lewat pastu aku rasa baik g zoo kalau nak tgk haiwan haiwan ni.lagi besar.hehe..sebenarnya sb kena bayar.
Ni antara pic yang aku telah pilih utk tepek kat blog entry today.

sini masuk kena bayar rm3 sorang.


Nak letak gak pic ni walaupun hitam..hehe





ni le main ais salji jatuh jatuh atas kepala depa ni.habib takut..dia duk tepi je


****SEKIAN***

No comments: