Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Thank you NuffnanG - RM$$






Saje nak tepek..
aku rasa aku sama cam orang lain..susah sket nak caya benda benda yang aku tak nampak hasilnya secara online ni..bila aku cuba try test dengan nuffnang ni ternyata berhasil..hohoho.
Saper nak bg free free gitu..hiks..tq tq nuffnang.walaupun sikit tapi blogger baru beberapa bulan cam aku ni tersgt bersyukur. Rm10.00 bukannya RM1000..haha

Terimakasih  pada sesapa yang sudi meng "klik" kat ads aku tu.
Walaupun trafic tak laju cam blogger lain tapi takpe..aku ok aje.
aku ciku ok aje.

11 comments:

Sumijelly said...

chantik no.. RM10.00...
sok-sok leh dapat RM100.00

ada BE senang sikit naik tu...


Sumijelly.com

CIKU said...

insyaAllah akan bertambah tambah rezeki dgn nuffnang.tq kak sumi

Ir. Jamal said...

wah..tahniah2..jom tgk earning saya pulak...free tutorial dan tips untuk korang

7 CARA BUAT DUIT DENGAN BLOG

CIKU said...

dah tgk dah blog en jamal..tq tq byk info berguna

Ir. Jamal said...

ala..info biase2 je..InsyaAllah lepas nie sy akan kongsikan pulak tips cmne nak dapatkan BE dari Nuffnang then lepas tue tingkatkan traffic ke blog..baru dapat banyak income dari BE tadi..

Kalo x dpt BE, traffic tinggi sekalipun x guna jugak..

CIKU said...

orait nnt ciku terjah lagi .tq tq

BUNGA said...

salam ziarah..
banyak tu walaupun cuma rm10.. boleh blanja makan aiskrim. hehe

Nasz said...

orait la tu...ada la skit..tambah rm40 lagi, dah boleh cash out...huhu..

http://mohdnaser.blogspot.com/2011/04/apa-yang-korang-tak-tahu.html

Unknown said...

waaaaaaaaa....best nye dapat BE..
nape BE nanie dapat 1.00 jak....dah 4bulan lebey kot... =_= sedeynye ciku... ape rahsia..

Unknown said...

aeeeeeh... CIKU kene tag dengan nanie la...

jom terjah ni..

http://ciknaniezainudin.blogspot.com/2011/04/giveaway-pertama-peony-pinky.html

CIKU said...

Bunga - aaah..aiskrim milo ngan asam masin bleh beli byk lagi..hehe

nasz -Alhamdulillah..Saya budak baru merangkak

cik nanie -tu bkn BE..tu yg biasa 2 jek.kita mana layak dpt BE lagi.hehe