Ayam Penyet AP

Tepek dari site Ayam AP

Terasa nak nya la pergi hari ni tp tp tp...saper nak bawak aku???
huhu..sekarang telan air liur jek.tunggu hubby or klik la nak bawak atau naik komuter(bersungguhnya aku..haha)

Dulu lepas hubby balik dari surabaya , dia  ajak makan ayam penyet aku tak nak..dgr tajuk jek cam gerun jek..ayam penyek penyek..pelik pelik.aku makan ns g.cina,ns g. kg...ala ala yang biasa ajela kalau jenisnya nasi la.

Pastu bila aku g Jeddah...kami di bekalkan nasi ayam penyet oleh mutawwif indonesia..aku tak makan gak tp aku nak rasa..simpan jek pegang gendong..bila malam tu ..baru aku makan..dalam keadaan xberapa lapar tu aku makan gak nasi AP ni./.Ya Allah..sedap nya..alhamdulillah dapat gak aku merasa nasi AP ni so bila aku balik mesia nak carila ns ni..ada makan kat bangi hari tu..tk igt nama kedai..tk de la sedap sgt..pastu aku baca blog sumi 
aku musti cuba test try..apa apa jela.

Ada kat shah alam.cek cek kat Outlets Ayam AP..
dah macam promoter lak aku.Okla aku nak outs dah..jom lunch!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.