Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

JOm MaKaN

Hari ni aku nak citer tentang makanan yang sukar untuk aku lupa.
kenkadang kita perlu gantung kuali..hehe
Setakat ini makanan yang aku selalu duk ulang makan ..hiks.
dengar jek buat aku lapar..jom makan


1 ) Wadihana islamic kitchen -location bandar baru bangi
 kat sini aku paling suka makan nasi goreng ah paw n swik, pasta Aglio olie , pasta alfredo..tersangat sedap dan membuatkan aku sesengat selalu dtg makan sini.selalunya malam la sb siang kurang sedap maybe chef tak sama kot .

2) Ice room bangi gak
 paling suka  snow ice mix tropicana  dan satu lagi tak igt nama tp berunsurkan kacang pecan ke peanut ntah..hehe



3) Butter prawn dan sup ketam dan asparagus goreng kat Restoran d'tasik kat uniten

4 ) cendawan goreng tepung buatan aku..haha

5) nasi arab restoran saba' cyberjaya

6) nasi ayam  n sup taman warisan putrajaya

7) nasi ayam wong solo indonesia..ayam penyet nya sedap 

8) Mee Kari Umai Putrajaya

9) Nasi goreng  masakan cina muslim kat food court presint 11

10) Teh tarik felda d'saji

11) Roti jala kuah kari ayam buatan kawan aku


12) sambal sotong buatan aku..hihi

13 ) nasi lemak buatan dia

14 ) nasi kerabu pasar tani putrajaya dan buatan kawan aku presint 8

15 ) mee kari dan lontong buatan ibuku

16) daging dendeng buatan ibu mertuaku

17) karipap dan kurma ayam le terpaling suka tak kisah buatan sesiapa asal halal.

18) kerepok lekor ganu


19 ) tempoyak masak sambal bilis

20) rendang tok yang time raya orang perak tuu..hiks

Ya Allah tenangkan diriku dengan nafsu nafsu makan ku ini..
jom jom makan.
terasa nak makan pasta alfredo malam ni..huhu..

2 comments:

may said...

mak aih.. byk nya makanan faveret dia... ai faveret u punya kuih cara...yummy..

CIKU said...

kuih cara..itu dia yg buat..i ada gak sikitsikit membantu..haha.tq tq