Apa yang aku rasa hari ini?

Dah hampir 3 hari aku kat Serai lanjut Rompin ni tahun 2011..tempat tetap kalau g bercuti area sini.dari habib dalam perut sampaila habib dah 3 tahun ni.
Tp kali ni aku tgk serai d'lanjut cam tak semangat jek..lanscape pun dh kureng..naper ek..semenjak tukar mgmt ke ek..ntahla.

  • Kaki aku sakit..tak dpt byk bergerak..pg bercuti tp tak mandi kolam..no..sob sob sob.hiks..alhamdulillah Allah bg sakit sikit jek.
  • Aku asik main game jek ..geram sb tk menang menang nak kalahkan kawan aku
  • Anak anak aku main badminton  ngan anak member dpn mata aku ni..ayahnya main golf.
  • Sgt kenyang..breakfast roti ngan yogurt jek tp sgt kenyang

Ok nak g tgk akak zana sebelah wat scatch lanscape design lagi jap...so cantik.kagum lak.
itu aje agenda harian cuticuti ku..
bila la aku nak g naik beskal ni..huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.