Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Pergolakan di Mesir

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Pagi ni lepas je subuh aku start dgn aktiviti kemas mengemas rumah..pastu aku tgk TV3 ..Takutnya tgk sumber youtube pergolakan di Mesir semakin menjadi jadi.harap semua pelajar Malaysia dapat di hantar pulang dan sampai kepangkuan keluarga tersayang di Malaysia begitu juga dgn semua pelancong2 asing yang ada di Mesir..harap semua selamat hendaknya.semua yang berlaku telah diatur Allah(swt).
17 feb ini aku akan menziarah yaman insyaallah bergolak ke yek. harap semua ok..moga kerajaan Malaysia amik inisiatif yang terbaik untuk rakyat Malaysia. 
Pasti rakyat Malaysia di sana dalam ketakutan..penduduk kaherah pun dah amik tindakan kunci diri di rumah..camna dgn stok makanan..polis pun dah takde..bank byk kena rompak..apatah lagi rumah orang..ahli penjara telah dilepaskan..sume menakutkan ..camna dgn pelajar pelajar Malaysia terutama pelajar perempuan .

Harap Presiden Hosni Mubarak berundur. Semoga tersungkurlah presiden yang telah berkuasa lebih 3 dekad itu. kita doakan la sesama semua ini tamat dengan cepat .Amin

2 comments:

Misz Chucky said...

hOpe warga Malaysia slmt kembali..tgk gak brita smlm..huu~ ngeri!

CIKU said...

betul betul..semoga rakyat malaysia exp student malaysia dpt pulang ke pangkuan keluarga.