Taman negara Merapoh

Pergi ngan member puspanita atau lebih tepat persatuan wanita..betuii ke..hehe..ntahla..
aku sebenarnya tak penah ikut puspanita ni..tp bila tgk agenda g Taman negara pastu ada  santuari ikan kelah so terus register..


stop sini dulu ..dah dekat dah..aku cam biasa ..cam nak pengsan jalan jauh ni..aku nekad nak tgk ikan kelah tu so kuatkan diri pergi gak..jauh tu..dah nak sampai gua musang naik van lak tu..


ni la tempat ikan kelah nya..berlambak lambak boleh pegang lagi..geli gak tp nak gak pegang..besar..rasa dalam hati kalau wat bakar sedap ni..sedapnyala lak..haha. pergi kat sini ssgt adventurer untuk aku yang lembek ni la..laju giler pakcik perhilitan tu bawak tp best..pegang kuat kuat nnt jatuh lak ..FORD RANGER 4×4 (first time naik)..hehe..duk belakang lak tu.rasa melayang layang jek.


last naik jambatan gantung masa 2003 kat gunung chemerong terengganu ..view kat atas taman negara merapoh nih cantik..so snap gambar pokok ranting je tu..cantik..nampak view dari atas  .



sukaneka..aku tetiba berminat ssgt main sume ni..suruh je apa sukaneka pasti aku masuk..biasa aku tak gitu..malu malu alahai..tp ada gak game yg aku tolak..hiks..yg guna chopstik tu..haha..aku tersgt tak reti 100%.Ok watammat.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.