Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

GreenHill Apartment Cameron Highland - part 2

sambung lagi yek..
aku pegi pejabat hutan daerah raub dan cameron highland..
singgah kejap je sebabbb..
nampak cam ada tempat rekreasi je dalam tu..mmg hutan la tp situ ada air mengalir..dari air terjun mana ek..ntahla..tp mmg air situ sejuk..aku cecah kaki jek..sejuk ssgt tak jadi la pulakk..
ada tempat rehat rehat gak..tp takde le gerai gerai ke apa ke situ..saja singgah kejap jek..toilet ada gak..okla..kan penting tu...jalan jalan mesti point utama cari toilet dulu..takut pe pe hal dak..


Masuk jek pintu pejabat hutan tu ada tempat ni..tp kali kedua aku pegi diorang tutup lak sebab nak buat penyelenggaraan ..so okla aku dapat gak rasa cecah kaki kat air tu..sini aku penah naik bukit situ masa muda remaja dolo dolo lah..
ni kesayangan kami..depa rilex jek kena basah ngan air sejuk cam ais tu..time ni tak plan nak mandi so cam tu ajela depa tak bawak spare part..baju mandi..main simbah simbah air aje..hiks


buah strawberry besar..jagung besar gak..tetiba masa jenjalan dalam kereta tu..ternampak taman buah buahan besar nih kat town tanah rata so stop park then naik sikit anak tangga..bukan tangga domino ye..pastu snap la beberapa pic ni.
tangan siapa tu..hehe..ada tangan kecik bawah tangan yang besar.

No comments: