Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Serai Beach & golf Resort , pahang

Salam,
2008  - 2011 ,dah byk ssgt kali pegi rompin ni..first kat Rompin beach resort pastu kat summer set last kat serai dilanjut ..the best is serai dilanjut...byk sebabbb dtg sini..majoriti ada urusan rasmi...famili day..keja dll..
tp mmg cantik resort ni..jalan nak masuk agak sunyi pastu jalan nak ke sana cam jauh gilos..aku sampai termuntah muntah..aku ni mmg jenis pening lalat..haha..tp hasilnya boleh rest sambil menghirup udara segara..nyaman..pepagi kuar jogging..or jenjalan tepi pantai..best best.

Serai Beach & Golf Resort ...ada le dalam 4 ke 5 kali kot dtg sini atas urusan rasmi.

ni kolam tempat mencurah perasaan..ahha..aku suka berendam tp masa snap pic ni..aku sibuk menelaah...so ni pic dari sudut pandangan ketinggian ye.apa da ayat..okla kan.

anak anak umi..best..mesti mau lagi kan


replika ikan ni menarik perhatian aku so snap gak la.

staff yang lain duk kat sini..aku penah sekali duk sini tp cam seram sejuk sikit kalau g grouping cam ni okla tp kalau lone ranger..better no la.itu hanya pendapat aku aje.

time membetul betulkan urat saraf kaki tangan sume..aku ..hiks..aku tak main pun..pukul roundas ( betul ke ek ejaan tu) pun tak betul..haha..aku rasa dolo dolo aku cam terrer jek main ni.haha.


Atlet muda...kat sana selain golf ada main nih gak ..woodball.boleh main grouping gak.
Aktiviti kaum adam lawan bola sepak pakai kain..meriah gile..macam macam perangai depa ni.

Barbeque..time nih best aku orang kedua sampai makan ..hiks..yang bakar bakar tu aku tak tolong pun..depa dah ada listing nama yang kena buat tu so tugas aku menghabiskan aje.hhehe..tq sume yang menjayakan..


kat bawah ni aku serta kan alamat n info serba boleh ..bukan nak promote tp mmg best sini.

Serai Beach & Golf Resort
Kg. Lanjut, Kuala Rompin,
Pahang Darul Makmur
Tel: 09-414 5113
Fax: 09-4145112
Email : serai.lanjut@yahoo.com

No comments: