Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

GreenHill Apartment Cameron Highland

Assalammualaikum , Salam Sejahtera dan Salam 1Malaysia
Aku memulakan pengalaman ke cameron dulu la yek.
aku mmg la selalu ssgt pg cameron sebabbb..
sebelum start apa apa..nak bgtau kat sini..blog ini sume pic lama yang baru nak di kongsikan.
aku mula kan semula blog pada tarikh hari ini untuk semua perjalanan rentetan "jalan jalan tengok jalan".
jemput jemput la tgk yek.

Mesti terliur tengok kan...nnt aku post strawberry coklat rebutan.
aku suka pic ni..ni real yang aku pluck n taste.lazat .hehe
Rehat di greenhill apartment dekat ngan heritage hotel kat tanah rata.fully furnish..leh masak so takyah le makan luar sgt ..bajet...view ok cantik ..nampak kehijauan dari atas..time ni aku pegi bawak adik ,mak n ayah..so ada 3 bilik..okla untuk 3 famili.adik aku bilik kecik jek ..dia pun kecik je size nya..hiks.harga nya rm300++ semalam..10 minit lebih kurang kalau nak jalan kaki ke town tanah rata..aku oh no..maap tak jalan kaki le..
Ini hospital Cameron Highland ..cantik siut..cam resort..tak ramai orang pun..cam sunyi sikit maybe spital baru atau org sana tak ramai yang sakit kot atau berubat tradisional sendiri ke..hiks ntah la.tp mmg cantik..time ni aku n famili g melawat somebody.

gambar di ambil dari sudut vetebrata kiri..hehe..perpekstif ..betul ke ek ayat ni..ke perpetua.okla ..time ni aku dah pluck strawberry yang merah merah dan ada yg dah masuk dalam kerongkong ni pun.aku takde le suka sgt apa apa yang berkaitan ngan strawberry..air kotak ke , gula gula ke apa apa la ..tp kat cameron..yes ..sedap lak buah nih.
ini la tempatnya...nama makcik empunya kedai n rumah ni namanya "mak dah"..kat tanah rata..aku selalu g sini kalau masuk cameron highland.sebabb..hiks.adala.nnt stori..chops ..nak stop jap..penat lak

No comments: