Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

KEJAMNYA AKU!!!




DIALOG 1 :
Kalau tak boleh buat dalam masa 4 jam yg saya beri..tak yah buat..saya amik yang lain.
sorik..
saya panggil untuk buat kerja ni dalam masa 4 jam if not tak perlu.aku ulang lagi..tak paham ke..aityak
say selalu buat 5 jam..so wat..aku nak 4 jam..tak boleh tak pe..aku amik lain..berapa kali mau ulang da..angin kus kus sudah naik ni..
okeh okeh..kalu tak nak buat.. takpe..terima kasih.

DIALOG 2 :
a : hallo ..ye mau cari sape??
b: saya dari *** .cik sibuk ke?
a : saya tgh keja.kenapa?
b :saya mau ckp sikit pasal ***
a : maaf saya tak bole lama..saya tgh keja M***g.
b: okla petang atau malam saya call.
a: kalau dah balik rumah saya lg sibuk mengalahkan kat opis..ckp ajela skrg tp berapa lama?7 minit cukup.
b: ermm..takpe cik saya cuba call malam ye.
a :malam!!..oo..okla u try your best.orait.



No comments: