Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Quest tresure hunt pesona 2009

Salam,
kami dapat call jemputan suh  masuk quest pesona tak..free minyak di beri rm50..so apalagi test power le masuk..my hubby n member dah biasa masuk..aku first time le.
memula mmg taknak sb biasala aku nih bukan nya jenis yang aktif maktif ni ..kang nak g toilet le nak makan le ..aku lak jenis makan ikut time..huhu..tapi member kata jom la jom la jomla..so aku g gak la.

soklan nya best gak ..cam menguji minda IQ..nasib baik aku ada main main game IQ kat FB( ye ker..game FV ada le ..haha) tu so ada la gak the answer there tp majoriti pihak lelaki le jawab..aku ngan elin tetiba lapo so g terjah KFC..grup lain duk tgk kitorang makan rilex jek..haha.

Perjalanan quest nih dari proton ke sepang pastu ke nilai 3 pastu last kat pullmon.sepanjang perjalanan tu ada pitstop.aku ngan elin nasib baik ada bawak bekal so makan dlam keta je sambil sambil melilau cari jawapan..asik mendongak jek kepala..pening gak tp enjoy..
masa seisi memecut ke pullmon tu uish laju giler bawak keta ..not me but my hubby..siap ikut jalan pintas lagi  sb nak kena sampai kat pullmon sebelum kul 4.00 petang..yess..terus sampai hantar jawapan then kami terus bergegas solat zohor kat pulmonn Putrajaya..adeh kalutnya.
pastu baru le makan yang disaji oleh si hotel pullmon tu.MAKAN FREE.

Tgh tunggu keputusan tu ..kami duk kata mana le nama grup kami tak panggil panggil pun..aityak..dah top 5 pun tak panggil lagi..tetiba yes..Kami Top 3..dapat le RM1000.
ALHAMDULILLAH










No comments: