Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Nexus Resort & Spa Karambunai , SABAH

Hari ni keja menepek gambar gambar jalan jalan jek..mmg tujuan utama buat blog nak tepek pic pic jalan jalan ni.wat kenangan
Actually aku nak buat photo album ala ala scrap book tu tapi tak sempat lagi "mendesign" lagipun design aku kelas bawah nak ke pertengahan jek.
belum expert lagi..kena byk g kelas belajar.hiks
aku pegi sini bawak mak mertua lak.saje jenjalan abiskan cuti jugak..kira mmg aku ni jenis guna sehabis baikla cuti yang diberikan..hiks.
sebenarnya flight kitorang ke KK hari tu tp dia stop kat labuan dan delayed lak 1 day so MAS bg hotel Manikar dan food also teksi free utk setiap penumpang yg delayed nih..apalgi time makan tu mmg order bbyk la ikut seat..anak anak aku bkn makan sgt so kami le nyup nyap nyup nyap..hehe.teksi free tu bawak kami jalan pekan labuan ..kecik jek..rokok la ada kat situ cam langkawi.tp kami tak belipun.
jumpa sedara gak kat labuan tu.jumpa kejap jek.sembang sembang.
Esok nya baru gerak ke KK..amik keta sewa dan terus check in .
air laut .pantai sgt cantik..putih bersih.
aku sampai tertido kat pantai tu.
ada satu hari tido rumah member "kak aisyah dan abg nuwe" kat sana..depa bawak kami jenjalan KK dan kolam air panas , tgk mountain kinabalu dr jauh jek..haha.pg tgk pasar yg jual gelang gelang kristal tu..borong gak la walaupun tak pakai..hiks.pastu makan durian sabah.(xigt lak nama tmptnya)
best best..nnt ada bajet leh pg lagi .insyaallah
Resort manikar kat labuan di taja oleh MAS

ni kolam kat karambunai...mandi time..

kiddies club..main main ..aku pun main gak..

ni dalam flight kecik sikit nak ke KK dari Labuan.




bergambar terakhir .insyaAllah ada rezeki pg lagi deh..

NEXUS RESORT & SPA KARAMBUNAI
Off Jalan Sepangar Bay,
Locked Bag 100, 88993 Kota Kinabalu,
Sabah, Malaysia.

Tel: 60 88 480 888     Fax: 60 88 480 999 

No comments: