Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Bertaut kasih di Broga

hi Sume..
Sebenarnya aktivitas ni last year 2010..tp sj nak kongsi kat sini..almaklum baru berblog so nampak cam basi la entry tapi nak gak letak..
tak igt date tapi sebelum dec 2010..pegi ngan member2 akrab putrajaya..pepagi buta aku gerak..sanggup tinggalkan anak dgn pengasuh nursery tu kul 4 pg..aku g ngan hubby naik broga..SUBUH..jgn lupa..solat kat U Nottingham..dekat jek ngan broga hills tu..ini kali ketiga aku naik bukit or gunung seumur idup.Sekali ngan member 2 kali ngan hubby.
best sggt tak leh bayang betapa BEST nya tgk keindahan alam di waktu pagi di puncak broga..Allhamdulillah tercapai.

aku yang terhege hege belakang sekali tu yang pakai MU beg..mcm le minat bola..langsung idok.tu beg anak laki aku.

puncak berapa ni ek..tak igt tp sume ada 4 puncak..atas sekali akan jumpa papan tanda SELAMAT DATANG KE PUNCAK BROGA " ANDA TELAH TERPILIH UNTUK KE SINI..HEHE..MAIN JEK.

Pic paling aku suka..cun jek duk tgk apa la tu.

seronok gile..syukur pada Allah dapat gak aku sampai ke puncak bersama rakan rakan dan hubby..inila TAUTAN KASIH  title entry

PIC NI PUN AKU SUKA GAK..TIME NI KUL BAPER EK..LUPA GAK..HAHA

NI TEMPAT CERUN UNTUK NAIK KE PUNCAK 4 BROGA HILLS..MENCABAR  DAN AKU TERCABAR ..HAHA.BEST BEST.KENA PEGANG TALI KALAU NAK NAIK ATAS NI..BEST BEST


aik tak perasan font aku dah jadi upper lak..td aku mula ngan lower pastu  upper pastu lower balik..takpela yek.
kira kongsi kenangan jek .
nak naik lagi..boleh gak but kali ni tak sampai puncak pun takpe..tak larat..aku kena senam byk..stamina kurang ni..adehhh Broga

No comments: