Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Professor SWEET

AIK..TETIBA AKU JADI AGEN MENJUAL LAK..HAHA..SAJA PROMOTE MEMBERNYA PRODUK BLOG
dIABETIs ..memulanya aku agak kaget dengan diaBetis..dengan umur aku yang hampir menceca **tut** so kenala berwaspada dengan gula ..produk ni aku baru lagi guna so tak pasti keberkesanannya..untuk kulit gak ni..hari tu anak aku duan kena periuk panas bukan periuk api ye ..kalut jap aku sebab lambat g klinik ..dah kuman dah masuk abis bernanah n berdarah ..so aku bawak g klinik az zahrah bangi..cuci 2 hari pastu sapu ngan air gula ni PROFESSOR SWEET dengan izin Allah..parut hampir hilang..kakak aku beli berbotol botol untuk mak sb mak ada diabetis pelampau .harap2 mujarab la..cuba cuba jgn tak cuba kan..
jual jual ..haha..


Serba sedikit penerangan ::

ProfessorSWEET adalah produk yang berasaskan pati asli manisan tebu yang diformulakan melalui hasil penyelidikan seorang saintis tempatan yang mana hasil kajiannya selama 5 tahun terhadap dextrose telah membawa kejayaan keatas penemuan formula baru terhadap pati tebu yang mempunyai kadar yang minimum kalori, karbohidrat dan bebas lemak berbanding gula tebu biasa.

nak lebih lanjut ..sila ke sini ye



No comments: