Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Akhirnya jumpa Lubuk Lobster

Salam,


Ni pic makan di acheh takde kena mengenapun..hihi


ADUH ..Gambo terang beno


ADUH..Gambo gelap lak.(menu yg hitam legam tu)
APAPUN INILAH MENU YANG MEMBUATKAN CIKU SANGAT MERINDUINYA..SOFT SHELL CRAB WITH BLACK PEPPER.HIHI.

Kita stori sikit ek..
Ciku makan benda alah ni masa g acheh dulu.
Akhirnya ciku dapat info ni..dah lama cari soft shell crab yang kita boleh masak sendiri.(kesian ciku..haha).

Pastu ciku try cari kat malaysia ni yang dekat dekat ngan area rumah ni..soft shell crab penang village..kurang rasanya bagi ciku le..pastu Sri Ayutthaya Restaurant USJ 11 ..ok le..tapi masih tak dapat makan yang ciku nak rasa cam di acheh nu..huhu..last last adik bgtau ada kat FB Lubuk lobster..so try le wat carian.
Ciku belum sempat baca abis lagi.
Ciku copy paste dulu le maklumat nya

ABOUT
Kepakaran kami ialah membekalkan lobster import dengan isi yang kental, kenyal dan mengkal serta mempunyai rasa manis terhebat ! Like dan hubungi kami @ 013-392 3686 
Mission
Kepakaran kami ialah membekalkan lobster import dengan isi yang kental, kenyal dan mengkal serta mempunyai rasa manis terhebat ! Like dan hubungi kami @ 013-392 368
Description
Seorang yang terlalu menginginkan kelazatan hasil laut LOBSTER sejak dari usia kecil tetapi tidak kesampaian disebabkan faktor harga yang amat tinggi serta sukar untuk diperolehi. Namun kini telah berjaya menemui LUBUK LOBSTER dan ingin berkongsi khazanah laut berharga ini bersama-sama anda semua pada harga yang cukup berpatutan !!

Di LUBUK LOBSTER anda kini boleh memperoleh bekalan LOBSTER import dengan mudah dan murah. Pilihan LOBSTER yang disediakan adalah dari jenis AMERICAN LOBSTER dan AUSTRALIAN ROCK LOBSTER. Khazanah laut berharga ini amat sesuai untuk dijadikan hidangan di rumah, jamuan keraian, majlis harijadi dan juga barbeque. Bagi pengusaha-pengusaha katering yang inginkan kelainan dan keunikan dalam menu pilihan masakan mereka, LOBSTER adalah pilihan yang bersesuaian dan boleh dijadikan santapan makan beradab di majlis-majlis perkahwinan.

Bagi mereka yang berminat untuk merasai kelazatan hasil laut LOBSTER ini, anda boleh menghubungi LUQ'MAN HAKIM @ 013-392 3686 dan penghantaran akan dilakukan terus ke rumah anda.

Jamulah keluarga anda, nikmatilah ia bersama orang tersayang dan rasailah kegembiraan yang tercipta tatkala menikmati kelazatan hasil laut LOBSTER !!

Nnt free ciku baca semula nak cek semua hal.Ciku dah like page ni..insyaAllah ada masa 

dan RM pasti ciku rasa.hihihi

ni blog nya lak.

2 comments:

Unknown said...

NNT CERITA PULAK MCM MANA RSNYA YER..^_^

CIKU said...

hihi..insyaAllah ..memang teringin ni..hihi.area seri kembangan kalau tak silap.