Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Friday mood

Salam,



Ciku oh  ciku makan banyak jadi malas jadi berat jadi ngantuks je.Maleh nak bersenam maleh nak jogging ..semua maleh..apa nak jadi ni.Makan minum makan minum..patutnya makan buah berulangkali ..ni makan nasi.rezeki rezeki ..hihii..penat oh sistem pencernaan ciku bekerja keras.Tu sebab asik ngantuks je.

Harap sabtu ni ciku rajin bersenam..esok ada 10,000 langkah jalan kaki...hope ciku join with famili..harapharapla..ciku u can do it.haha.Kena buat jadual..satu x seminggu atau satu x sebulan kena ada amalan senaman bersama keluarga ni..Asik jalan dan buat lawatan tapak tempat makan jek.haha.

Sebenarnya nak bagitau diri ciku dan semua pembaca yang sudi baca blog sederhana ciku ni.

credit for  blogger
Selamat bertemu ramadhan dan berpuasa dan berterawikh dan menambah lagi amalan yang lebih baik dan meninggalkan yang mungkar terutama di bulan ramadhan dan juga selalulah menghubungi orang tuamu di kampung. Harap semuanya sihat dan senantiasa di bawah lindunganmu Ya Allah.Amin.

1 comment:

Jari Manis said...

Mee too...bahang Ramadhan sudah hampur terasa..moh mkn puas puas..nanti bulan puasa dh tak leh mkn siang...ahahaha..boleh pikir mcm tu..ahaha

Selamat menyambut ramadhan yg akan datang :-)