Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Sambung studi

Aku lama dah terpk nak further study tapi tak yahla jejauh..dalam mesia jek kalau bulih dekat ngan rumah jek..hehe..husband bg green light so apalagi..Masa menentukan segalanya.Aku amik PJJ ke atau cuti tanpa gaji ke ek??aku kena wat searching dulu ni..kalau bulih aku nak amik majoring bidang yang aku minat..korang nak tau apa..hiks.. lukisan..haha..main jek. Bidang yang aku amik dulu dulu la..sambung yang sama jek..aku suka bidang ni. Planning aku bila aku dah pencen nnt ..aku nak bina satu bilik yang sunyi penuh dgn hasil lukisan aku..aku nak bilik tu.. aku dapat meluahkan emosi dan perasaan aku melalui lukisan tersirat aku..uish..cam best jek..hehe.korang tak tergamak kot nak tgk lukisan aku tu nnt ..hehe.Aik dah jauh terpesong lak dari tajuk entry , berbalik pada cerita further study tadi..kalau ada rezeki dan diberi kesihatan terbaik. Aku plan nak sambung studi dalam bidang yang sama.insyaallah tgk semua stabil dulu. Still dalam pencarian U mana nk pg ni. UMAI presint 2 ke??..hehe.ada rezeki dan lorong Allah beri ..pasti jadi impian aku ni.insyaAllah.

2 comments:

may said...

chaiyok..chaiyok..ciku...all the best..

CIKU said...

chaiyok chaiyok ciku..insyaallah kalau masih "kosong".