Kepada ABC dariku


Sebonarnya nak cakap den dah lama tak nulih surat..den menaip jo..hiks..takla mmg dah lamo botui den tak nulih surat..botul botul sgt lamo.den bukan apo...den nak ngasah bakat den nulih..almaklumla ramai yang kato den nih bahaso tinggi..den paham..depo tu nak habaq ko den ni..den nih bahasa low profile..apo bulih buek ..den tak kiro den nak testing bakat den nih nulih surat lawak sebonarnyo..ABC tu sapo sapo la yang nak surat or nak baco surat den tu nnt. Raso cam masam jo surat nih tapi hati orang nulih ni baik macam ikan keli masak sambal pedas..sedapnyo..den nak poie bekfas jap yo..nnt kito ketemu laie yo di maharaja lawak hari jumaat ni FINAL ko.
Ciku pilih "JOZAN n SEPAH".

2 comments:

anismelon said...

hahaha...suke menulis jom wat cerpen jom..ikut anis..ngeeee..

CIKU said...

jom jom..kena naik train ke??hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.