Cinderella Man



Citer ni dah lama aku amik tapi tak sempat nak tgk..tadi tetiba tertgk kat tv 114 tu so cam biasa la , aku kalau nak tgk citer citer episod ni nak cepat cepat abis n tau ending.so start ari ni tgk cinderella man with my hubby.






Ia berkisarkan 2 laki muka sama..maybe twins terpisah..sorang orang kaya sorang orang susah .heroin dia lak..orang biasa yang belajar kat paris (fesyen designer ) tapi tak abis sb ayah dia mati (kasar lak ayat ni..hehe)..jalan cerita biasa jek tp nak tgk gak..ntah.biasanya perempuan je jadi cinderella ni tepat kul 12 malam bertukar tu.pastu aku suka hero dia n heroin tu la..


Kwon Sang Woo sebagai  Oh Dae San / Lee Joon Hee
Im Yoon Ah sebagai Seo Yeo Jin
lain lain tak kenal..hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.