Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Ketika cinta bertasbih 2

Aku baru tgk citer semalam kat TV al hijrah..selalu lambat naik train aku ni lah..tapi memang dah lama nak tgk citer nih..yang KCB 1 tak sempat tgk tetiba aku loncat train tgk KCB 2 lak.Tapi  memang best.. susunatur kata kata ayat nih sgt teratur dan sopan. Ntah berapa kali aku duk mengalirkan airmata..aduhai..aku tgk satu famili kat hall rumah aku malam tadi..ish..memang best la..mcm nak tgk lagik jek. Pelakon perempuan dalam citer nih kebanyakannya bertudung dan takde pun pelakon yang bertudung ni bukak tudung bila kat rumah ke atau dalam bilik..dan sentuhan antara lelaki dan wanita memang amat dijaga..sgt bagus direktor nya mengarah citer nih. Memang keislaman terserlah. Memang tak nampak rambut pelakon yang memang pakai tudung dalam muvi ni..takde le kejap pakai kejap bukak .nnt nak tgk KCB 1 lak..Terbalik lak.hehe.aku tgk dah KCB 1 tp kat youtube tak clear..line slow. lagu dalam citer nih pun best dan sume dinyanyikan oleh melly. Part anna  bersyukur sambil bersujud ketika curi curi dengar  apabila dilamar oleh mass azzam melalui ayah anna  tu aku paling suka. Nnt nak cari muvi ni nak tgk lagi."Anna dan Azzam"

2 comments:

anismelon said...

cerite indon erk nie sis..sedih benau ke pai nagis nagis..

tp kisah kisah cinta nie..sokmo sedih sedih..

CIKU said...

haha..kak ciku tak tgk citer indon yang ada episod2 tu ..ni muvi..for me it's the best muvi kak ciku tgk.ending dia hepy.(recommended)..tgkla