Aiskrim Cornetto

Bebudak sekarang ni..disuruh belajar..duk lepak rata rata..dapat duit pinjaman untuk belajar ..duk guna yang bukan bukan yang tak berkaitan dengan belajar pastu cakap sayang orang tua..ingat orang tua..tapi duit yang kerajaan dah amanahkan untuk belajar tu buat apa!!!beli telepon..buat holiday..beli aiskrim cornetto..macam macam hal daa..haha..tetiba aku angin yek..awat ek.maybe sebab nak cornetto love tadi tak dapat beli..hehe. Aku saja nak highlightkan yang sebenarnya "amanah dan tanggungjawab" perlu digalas dengan sebaik mungkin tak kisah apa pun terutama tanggungjawab kepada kedua ibubapa..Hubungilah orang yang tersayang ..mungkin mereka sedang menunggu panggilan dari kita. Mak ayah maafkan ciku kenkadang ciku ada mengguris hati mak ngan ayah..ciku nakal jek tapi tak jahat..huhu..miss mak ngan ayah.this week insyaallah ciku balik yek..lama tak rasa ciku kat belakang rumah kat kampung tu..huhuhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.