Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Mengamit rindu di pagi Aidil adha

Salam aidiladha


Ya Allah ,
aku amat merindui untuk berkali kali ke sana
aku senantiasa berdoa moga berkali kali dapat ke sana
aku seringkali menangis moga berkali kali dapat ke sana 
Semoga Allah senantiasa memanggilku untuk ke sana berkali kali

Aku amat merindui untuk kesana
Terasa amat rindu yang amat sangat
Tidak dapat digambarkan betapa aku amat merindui 
Pengharapan yang menggunung menarik diriku ke sana.
Ya Allah
Bersihkanlah hatiku ,lapangkanlah fikiranku dan tetapkanlah hatiku
Ya Allah semoga aku dapat berbuat ibadah yang berlipat ganda.
Pilihlah diriku dan keluargaku 
Jemputlah diriku dan keluargaku 
Semoga aku antara insan insan terpilih untuk mengerjakan Haji  dan umrah
Semoga aku dan umat islam senantiasa di dalam lindunganmu Ya Allah.
~Amin~