Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Comelnya awak

Salam semua,
Nak citer pasal korean drama..antara drama korea yang aku suka tgk You're beautiful..best citer ni,..lama dah aku tgk dalam awal tahun ni kot..tp rasanya cam nak tgk lagi je..aku suka karaktor perempuan tu..comel..laki tu lak wat wat maintain..aku suka gak.sume suka..citer ni..romantik komedi..best aa..macam aku jek yang belakon..boleh ayat gini..hehe..ciku ciku..apa nak jadi ntah..asik asik drama korea..tapi citer ni memang bestla..hero n heroinnya comel..gigi comel senyum comel..semua comel..rasa cam nak picit picit jek pipi depa macam picit pipi habib anak bongsu ciku tu..hehe..boleh gitu..Korang yang minat drama korea musti dah tgk citer ni.. "Mary Stayed Out All Night atau Marry Me, Mary" nnt nak try tgk citer ni lak..best ke ek..ontahla..lepas raya ajela tgk ni nampaknya..tak sempat bulan posa ni nak tgk..hiks.
wokeh semua ..pesanan ciku:-.sambal belacan sedap lagi dari kimchi yek..hehe..terpulangla..
comelkan
You're beautiful


comelkan

comelkan
comelkan
Awak comel lahhhh..saya ,...saya ke..saya ke..haha.golak besau terus tak comel..hehe

No comments: