Menyintaimu kerana agama

Salam semua,
Alhamdulillah..Ciku baru sampai dari kampung.Terasa meriah dapat berjumpa mak ayah,mertua, tok..sedara sedara dan adik beradik..kami berbuka puasa bersama..tak kisah la belipun ada ..masakpun ada..dah namanya ramai so macam macam lauk le..jangan membazir ..kata suami tersayangku.aku nak rendang pedas ayam jek..hehe..len len tak kisahla..makan aje apa rezeki yang ada depan mata.



Dikesempatan pulang ke kampung tu..ciku sempat menziarahi pusara ayah mertua..semoga arwah ditempatkan bersama golongan yang beriman.Pergi gak rumah tok cu yang pergi umrah sesama hari tu dan sesama menziarahi yemen dulu tu..pg transfer gambo kat laptop cucu dia..dia dah lama nak tgk gambor kami pg umrah dulu..dapat gak tertunai gak hasrat dia nak tgk gambor ciku pg umrah dulu ngan dia.alhamdulillah.Memang kalau citer pasal mekah tersgt rindu nak ke sana lagi..ada umo dan murah rezeki dan terpilih oleh Allah dapatla ciku menjejakkan kaki lagi dan beribadat di sana lagi.insyaAllah.okla itu aje entry untuk tgh malam ni..nak sleeping beauty jap..nnt nak bangun sahur lak.





Terasa rindu lak nak dgr nasyid akhil hayy dan the zikr  ngan raihan tu..lama betul tak dgr..kaset anak anak ciku dah rosakkan..huhu


"Aku menyintaimu kerana AGAMA yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu." [Imam Nawawi]

2 comments:

ArulchelseA said...

betul..entri terbaik..

CIKU said...

mekasih cik arul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.