Melihat al hambra granada

Salam,


Tajuk sakankan..hihi.Itu bukan ciku..ciku tolong carikan info je.Maybe guna poto travel.Mahal gilos dan lamanya perjalanan.TL yang pegi..rezeki dia.Kami tengok stonehenge pun kat Malaysia je..dia kat sana real..huhu..ayat tak puashati..haha.Takpela dah rezeki dia dapat g merata rata dunia.Ada rezeki..ciku lak pergikan..cam dulu ciku nak sangat tengok senibina islam istanbul atau iran..dia pergi dulu..2 tahun lepas tu baru Allah buka rezeki ciku dan keluarga ke sana.(2011).

Apapun ciku amat bersyukur dengan apa yang Allah berikan.Mungkin ciku tak dapat g spain kali ini..mungkin lenkali kot.

Senyum lebar ciku mengakhiri entry kali ini.:). Semoga kami sekeluarga sentiasa bersyukur dengan rezeki yang Allah limpahkan.Amin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.