Mengidam Kerepek Banting

Ciku dari lukut ..on the way ke Klang..tetiba ternampak signboard  Kerepek Fazz..apa lagi ckp kat hubby pasal kerepek nih..sedap dan murah so hubby wat U turn ..terjah la ke kerepek Fazz banting ni. Ni kali kedua ciku ke sini..mula dulu ciku ngan member .

amik pakcik google..ciku tak bawak camera pun..hihi

Banyak gak kami borong..tapi paling best ciku suka kerepek pisang dan kerepek ubi pedas..and also kerepek kacang dal. Hubby beli kerepek opak kari..anak ciku yg sulong suka kerepek apa yek namanya..cam lidah salut gula tu..cam orang duludulu tu..
inila yang paling suka dan macam nak g lagi nih ..g beli..esok boleh..hihi
Jalan nak masuk sini cam payah jek..masuk jalan kampung..trademark nya balai polis banting kalau tak silap..kalau dr lukut la..okehla rasa cam dah terliur ni..kerepek pedas hari tu beli hari tu jugak habis.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.