Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Hotel bajet station 18 Ipoh

Salam,

Nak kata bercuti takde la sangat cuma kami dan rombongan pengantin dari KL bermalam satu hari di Hotel area station 18 Ipoh. Bagi yang tak tau kawasan ini, ianya terletak di area Tesco Ipoh dekat area kampung pengkalan pegoh station 18 .Kalau dari KL , masuk simpang pulai sebelah kiri.Nama hotel ialah checkedinn station 18, ipoh.

Ciku amik pic dari agoda je ye ..hihi.Harga rm65.00 semalam untuk double deluxe room by agoda.okla ..dalam tu ada aircond,1 toilet,katil satu size king , almari solek ,free wifi dan TV siap bermangga(lock)..hihi.ruang agak sempit tapi okla boleh bentang sejadah pastu duk je atas katil reramai.hihi.Itupun pegi hotel dalam kul 12 malam kot..memang tujuan bermalam sahaja.Dan ciku datang terjah je dan ada kekosongan kat situ.Agak kecil jika keluarga besar dan bersaiz besar untuk jenis ini.



Boleh click url ni juga 


Hari yang terakhir kami tido di hotel suria area masjid pengkalan pegoh juga . Ciku rasa design lebih cantik dari checkedinn .Orite kami tak jalan manapun selain AEON ipoh tu aje.Cuma di r n r hentian tapah , ciku n famili suka makan di salah satu kedai masakan cina muslim ."Mee Kicap" .

No comments: