Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Doakan yang terbaik untuk MH370

Salam,

Ciku ke Alor setar dan Kuala Nerang. Ambil kesempatan melalui jambatan ke 2 pulau pinang. Kami sempat p makan di restoran pan mutiara batu maung area lembaga kemajuan ikan . Pergi sabtu pagi (8 /3/2014) dan balik ahad malam ke KL (9/3/2014)-(2 hari) ke alor setar dan lajak ke kuala nerang melawat saudara . Line internet agak slow so ciku lambat terima berita mengenai MH370 flight dari Kuala lumpur ke beijing.Itu pun kawan call bgtau .

Kenangan bersama en sofuan dan hubby serta duan my son
Dalam perjalanan ke kuala Nerang dari pekan alor setar selepas g pekan rabu tu ciku sempat tengok senarai nama yang terlibat dengan kejadian ini.Ciku memang nampak salah satu nama tu Mohd sofuan ibrahim so terus tanya husband cam kenal je dan pasti.Tetiba adik tunjuk gambar dia bersama maknya .Terkejut sangat dan tak sangka sofuan terlibat sekali. Kami pernah ke redang island percutian bersama sama dulu dan aktiviti kelab bersama rakan yang lain . Boleh rujuk link blog ciku  yang pernah ciku abadikan bersama rakan rakan lama di

Semoga semua dipermudahkan segala urusan dan moga yang terbaik untuk semua. Moga rakan rakan terutama keluarga semua yang terlibat tabah menghadapi dugaan ini. Moga Allah memberi petunjuk kepada apa yang berlaku. Semua ini adalah rahsia Allah(SWT). Hanya Allah (SWT) sahaja yang mengetahui apa yang berlaku. 

Diambil dari fb 

2 comments:

Jari Manis said...

Ramai yg kenal si sofuan ni sbb dulu dia skim f pastu dpt jd ptd

CIKU said...

Aah..dia dulu skim F sama dept ngan ciku sebelum masuk skim M tu.