Hurix's Kapsul sakit gigi dan hakuba Alps

Salam,

Ciku kalut g pasaraya dekat ngan rumah pepagi tadi cari ubat sakit gigi seperti gambo di bawah tu.huhu.camno ni..hopefully okla kat atas hakuba Alps tu nanti..huhu. Ada hikmah disebalik semua kejadian ni. Ciku memang sakit gigi dah seminggu adoila..gigi berlubang so memang pack ubat sekali selain daripada gaviscon (ulu hati ala cam gastrik tu). Memang selalu tavel musti bawak bekalan tu sebab ciku tak leh tahan lapo..dapat makan sekeping rotipun dah ok dah.So pack gardenia perisa coklat and oreo ok dah.InsyaAllah.

pic dari website hurix


Harap semua perjalanan berjalan lancar seperti yang dirancang.InsyaAllah.


3 comments:

Jari Manis said...

Epi travelling ciku dan semoga sakit gigi hilang nanti, jm pernah mkn ubat selsema hurix ni tp x serasi lah selesema x ilang huhuhj

Time Traveller said...

Kita pun tgh sakit gigi nie.. balik Malaysia makan mcm2.. nak cuba la product ni.. thanks for the info :D

CIKU said...

Alhamdulillah ciku dh sampai hakuba alps..ado salji,main ski..hihi dan nk viternye ubat sakit gigi masih tk dpt menghilangkan sakit gigiku..huhu..ciki mkn ubat tahan sakit j

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.