Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Cinderella's Stepsister korea

Salam,

At last habis gak tengok drama ni...sedih la pulak tapi ending best ..ciku nak tengok sebab heroinnya comel pastu best karektor dia dalam drama tu..berbeza dengan drama dia sebelum2 ni.Moon Gun Young..episod 19 dan 20 tu ciku tengok 2 x ..hihi..Ki hoon tu pun comel..manis je muka budak budak.

Kurang kasih sayang dan last dapat kasih sayang seorang bapa..kita yang penuh dengan kasih sayang kedua orang tua pun belum tentu sepenuhnya menghargai jasa ibubapa.Bila dah takde baru terasa banyak benda yang belum dan tak dapat buat dengan mak ayah.Ciku masih ada mak ayah..harap dapat membahagiakan mereka semasa hidup ni.

Apapun bak kata radio sinar tu..teleponla selalu mak ayah kita..mana tau kalau depa sedih dan mengalirkan airmata lak menunggu panggilan dari kita..alih alih jatuh anak derhaka pulak.(wallahualam)

Sinopsis boleh je tengok kat pakcik wiki..hihi..ni ada ciku tepek sikit gambar dari pakcik google..sume pakcik.Lepas abis ciku tengok drama ni ada 20 episod..ciku terus tengok running man epi 114 dan 115 yang ada moon geung young sebagai artis jemputan.tergolak golak la cam biasa.hihi.






2 comments:

Jari Manis said...

macam best jer citer ni..

zila@akulovetravel said...

Ni antara drama sy suka..walaupun agak slow..tapi suka sgt view dlm drama ni. Saya tgk dlm korean drama online. Kalo taks salah saya, kalo kita ke Korea, kita boleh ke tmpt shooting tu sbb dibuka untuk public sebagai salah 1 tempat perlancongan.

Satu lg yg best..rooftop prince..kelakar tul cter tu.