Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

wordless ?

Hear from the heart ,wordless mysteries

Salam,
Hari ni ciku mengantuk teramat tahap gaban tapi semata mata nak cuti alasan ini memang sangat mensyahdukan so ciku gagahkan diri mental dan fizikal untuk ke pejabat.

Kaki disilangkan di atas kerusi,jari jemari menaip menyiapkan urusan tugasan kerja yang masih penuh di atas meja bak banyak benar kerja nya atau lakonannya.Itu bukan ciku kerdil menipu diri membuat kerja.Ciku persis kebenaran membatu diri mendiamkan diri tanpa suara. 

Kemanakah ciku? Larian 100meter di mimpikan ingatan lampau masa dulu tapi kini larian 10 meter seperti tidak dapat dikunyah sendu.

Ciku masih menaip tanpa penghujung dan pasti. Apa yang membariskan diri di situasi tenang ini , ciku masih sendu menggerakkan jari jemari tulus mencari kebenaran tersirat dan tersurat.Yang pasti ciku dalam kemengantukkan masih perlu disorongkan jari bukan bantal yang di idamkan.Pastikah?

Kini ciku perlu berhenti dari menjelajah sekitar alam. Berehat membatu diri, jari semakin perlahan meminta henti, mata terkulai layu membelah pantai. Melihat burung berterbangan. Deruan ombak masih kedengaran sayup sayup hilang.

Jari Ciku juga telah terhenti dan penat lantas ketiduran.Sepi.Tewas.Cuti


No comments: