Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Solo Jogjakarta

Salam...


Terpaksa burn tiket ke solo jogjakarta by Air Asia , sebab musabab ada le sebab musabab tu..hihi.tak kisahla takdo rezeki nak tengok dari dekat binaan arkitekture candi borobodur lagi.Candi budha terbesar di abad mana ntah..hihi.. dan ianya adalah salah satu yang termasuk dalam World Wonder Heritage.Candi borobodur ni terbina dulu berabad abad sebelum angkor wat di cambodia .dua dua pun cantik ..nak g tengok piramid kat mesir belum di izinkan lagi money nya..huhu so ke indonesia dulu tapi ada masalah lak. Apa apapun segala yang berlaku pasti ada hikmahnya.

So ciku sekeluarga g makan nasi ayam penyet wong solo ajela kat bangi nuu..haha.
ni pic pic yang sempat di snap.Dah banyak kali dah g sini sebab ciku yang suka ssgt makan nasi ayam penyet wong solo ni .lokasi senang je belakang Kompleks PKNS Bangi area ariani tudung , depan dia ada masjid bangi. Senang le bg orang yg tahu.hihi.
HarGa RM10.90 termasuk air kosong siap ada straw kecik..haha.okla.ciku suka ssgt ayam ,sambal atas ayam tu ngan terung balado ituss.Anak anak makan ayam bakar..kalau tak silap sama harga kot.Orang je ramai bonar aduss..kalau g time lunch lagi ramai so kami g awal malam.

Selamat menjamu selera






Prayer room pun ado

Ini bungkusnya..hihi

1 comment:

Jari Manis said...

wong solo pun wong solo lah..hihhi..sabar yer nanti ada rezeki leh pergi.. :-)