Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Snow at Sepidan Shiraz , iran

Salam,
Bagi sesiapa yang dah sampai shiraz or esfahan..yes..very nice place to visit..so beautiful scenery nature . Kami naik van dari rumah member kami di shiraz dan menuju ke sepidan .Ada staff opis member kat sana yg fluent dengan bahasa parsi so kitorang bawak dia gak.hehe. Teruja dah dalam van bila nengok salju penuh tepi jalan..terharu dan rasa bersyukur dapat sampai gak tengok satu lagi keindahan Allah beri yang tiada di Malaysia..Salji didanau rindu..hehe..salju ke salji..apa apa ajela.
dalam perjalanan ke sepidan ski reso
Ni ciku ngan hubby dan 2 staff opis member di sana. Di puncak sepidan by cable car .



Ni cable car yang cik lyn dan uzir naik..kami di tepi depan dia.
Ciku as well gayat dengan benda benda gayat  ni tapi  nak gak naik..dulu kat langkawi ngan abu dhabi ferrari dan korea ..kali ni di shiraz. sebab ada hubby sebeklah so ok la kan..naik gajah kat thailand dulu tu pun ciku gayat gak..haha.apa daa


Sorri yek..blog pasal perjalanan ke iran ni tunggang langgang..hiks..so conclusionnya..first kami ke shiraz airport dan tido rumah member di shiraz pastu ke sepidan snow , perspolis  esfahan ancient world by van tido di hotel di esfahan dah tempah siap dari malaysia dan confirmkan masa di shiraz..pastu terus ke tehran tido di hotel ferdowsi tehran pastu terus balik abu dhabi n malaysia..abiss ..sume dalam 5 hari  di iran.the best is shiraz dan esfahan..tehran tu sesak gak.

Alhamdulillah dapat gak masuk iran melihat keindahan nature dan sejarah tamadun islam sana.

2 comments:

CEO said...

oh...pn ciku pn pegi vacation..wah...mcm nk pegi tempat sejuk jgk lepas ni...hehehe....

CIKU said...

hiks.jom jom cik KGS