Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Pau Istimewa buat mak di hari ibu

Hari ini.mak ngan ayah ngan kaklong ngan adik bongsu dtg rumah so aku duk plan plan nak masak apa la.
lastnya aku buat pau dan beli kek blueberry kecik je.

Pau tu ada pelbagai perasa (kaya,ikan bilis dan coklat)..
Sebenarnya aku suka makan pau rendang daging tp ntah tak terbuat lak..sebab musabab..rendang daging aku tak penah buat lagi..takut tak  menjadi lak untuk mak dan ayah tersayang.
Ayah tak berapa sihat..asik muntah muntah jek..kaklong wat bubur nasi utk ayah. semoga ayah makin sihat kelak.

okla citer pau tadi..lebih kurang 40++ la aku dapat buat tadi..aku sedekah sikit kat jiran2 sebelah rumah..so aku dan rumah jenjiran makan pau jela hari ni..haha..aku suka gak makan pau kaya.

Resepi pau!!alahai sama je macam resepi orang lain.
makpun suka pau yang kami buat tadi..Alhamdulillah..anak anak akupun sume tolong buat bersama sama(main je lebih depa tu..haha).Tu la airtangan semua termasuk my lovely hubby dan sebab tu la dipanggil pau Istimewa untuk mak normi. Untuk mak mertua maimun juga kami ucapkan selamat hari ibu..semoga semua ibu ibu/mak mak/ umi , mama dan siapa saja ..moga hidup dalam aman dan senantiasa sihat .
Tanpa mereka ( mak dan ayah) siapala kita.

No comments: