Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Floria putrajaya 2014

Salam,


Bermula dari 14 june -22 june 2014 .
Lokasi di presint 4 ,putrajaya.

Masanya adalah pukul 9 pagi hingga 10.30 malam(isnin -khamis) dan 9.00 pagi hingga 12 midnight(jumaat -ahad).

Terbaru adalah taman diraja ,begonia garden(nama bunga begonia tu...hihi),orchid garden dan payung payung tu dan jugak kali ni entrance ada bayaran .

RM 1 -kanakkanak(7 -12 tahun) , RM3 (12 tahun ke atas) .Ciku pegi sana park area masjid besi pastu exercise jalan kaki..hihi..jenjalan ngan bebudak ni . Ada kuda padi dan taman rabbit gak. Ciku suka tengok area competiton lanscape dari sekolah rendah ,sekolah menengah,IPT ,Syarikat dan banyak lagi .

Tempat solat dan toilet disediakan di sini cuma cam telekung tu tak nampak lak disediakan.Makananpun banyak dan kebanyakannya fast food . Kami tak makan dalam ni..kami makan di area kampung sg merab tu .

Ada gak malam 'Magic Of The Night' di Persisiran Tasik dan Marina, Presint 4, Putrajaya.(tak pasti bayarannya) tapi kalau nak tengok tepi tepi jambatan or dari jauh..free ajela.hihi.Ciku belum berkesempatan terjah 'Magic of the night' tu.

Tak banyak gambo yang boleh di kongsikan tapi boleh je kalau nak tengok di fb ppj (perbadanan putrajaya ) atau https://ms-my.facebook.com/FloriaPutrajaya


Ciku paling suka ni -Puan hamidah singapore (kalau tak silap)

























Orite selamat bersantai.

2 comments:

Jari Manis said...

sekarang masuk dh kena bayar ker
nampak macam tak best je..sesebelum ni bunga bersepah2..skrg ni lebih kepada dekorasi taman...

CIKU said...

aah ..kena bayar dah la ni..maybe pic ciku kot tak menyeluruh floria..banyaknya pic ciku amik di dalam bilik ber 'aircond' tu..hihi.