Kopi uncang jenama cap cikgu

Salam.

Sekadar gambar hiasan

Orang kaya minum kopinya, minum secawan duduknya lama. Mereka minum kopi yang mahal berbincang-bincang tentang masa depan.

Orang miskin juga minum kopi, minum bercawan-cawan. Berborak masa yang lepas-lepas.

Anda minum kopi dimana petang ni...itu pilihan anda.


Pepatah diatas dicopy dari FB

Ciku semenjak balik kuantan tu jumpa kopi uncang jenama cap cikgu . Rasa cam mabeles je..hihi.Mudah dibuat gak.Ayat malas bancuh air..hihi tapi kopi ais kat basiroh ben thant tu sedap gak :)..ayat tetiba teringin nak g Ho chi minh ni..haha

Itu ajela entry today ,
***Semoga banjir dimana mana yang berlaku cepat surut dan menjadi elok seperti asal***

2 comments:

Jari Manis said...

dulu tak mina sgt minum kopi..asyik pagi2..nescafe....nescafe..nescafe,...sekali...sampai satu tahap asyik sakit kepala je...kemudian adik cakap cuba jgn minum nescafe dlm smggu..alhamduillah...dah sakit lepas tu

Sejak peristiwa tu JM dah tak berani nk minum kopi tukar kepada kopi pulak..sedap kopi o ni baik jugak tuk kesihatan...KOPI satu heee

CIKU said...

hihi..ciku memang tak boleh minum nescafe..poning kepalo..tapi kenkdg teringin tu beli gakla nescafe susu ..Rasanya setahun ada la..2 or 3 kali je minum nescafe..hihi..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.