Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Maher Zain


Terdiam terpaku 
Apakah aku masih disini 
Riuh di sana sini namun aku tetap diam terpaku 
Kenapa dengan diriku
Airmata mengalir 
Tak tau apa yang aku fikirkan
Aku dapat pelbagai..alhamdulilah rezeki dari Allah
Semalam rumah seorang staff disini terbakar dan aku tengok banyak kucing ,arnab dan seorang wanita tua dari rumah dia .Semua selamat .
Hati tersentuh.Di sini mak ku juga tinggal dengan kami dan kadang kadang beralih ke rumah anak anak yang lain .Semoga mak senantiasa sihat.

Sedih sehingga mengalir airmata setiap kali ingat, arwah ayah juga telah tiada, my ketua di pejabat juga telah bertukar naik pangkat. Tak tau kenapa sukar nak mentafsirkan. Di hujung hujung harinya bersama kami, aku baru nampak kewujudan ketuaku dan aku cuba untuk tidak menampakkan aku bersedih. Ketiadaannya baru ku sedar.(sb keja dah jadi byk..hiks.ye ke).
Apapun moga berjaya disana .

BERSYUKUR DENGAN SEMUA NIKMAT ALLAH.ALHAMDULILLAH

Jari jemari menaip sambil mendengar lagu Hold My Hand by Maher Zain
Awaken by Maher Zain  , Open your eyes also by Maher Zain. i'm a fan of him..maybe..
tukar mood la..pasang lagu Aa Ab Laut Chalen ..hiihi

SALAM JUMAAT SALLAM SYAWAL


Related image
ala ala ciku dan mr hubby di usia dahulu ..hiks

No comments: