Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Cuti cuti di Lexis Hibiscus Port Dickson

Salam,

Alhamdulillah.Kami berpeluang bercuti bersama sama lagi dan kali ini ke N9.Ciku bersama keluarga dan mak mertua dan mak.

Booking satu bilik masa matta fair ritu dan 4 breakfast .Premium Pool Villa.Dalam bilik ada  2 katil king size dan 2 sofa panjang dan private dip pool and sauna in the balcony area.Located in the hibiscus petal area and glass panel on the floor to view the marine life below.

Malam malam ciku jalan kaki dari lobby ke Hibiscus Walk ada banyak hawker stalls situ.Kami makan kuey teow goreng dan nasi lemak bungkus(memang sedap -rm 3.00).Harga majoriti rm10 sepinggan kongsi aje.hihi.

Ciku baru tau ada lexis kat Kuala Lumpur dan penang.Ciku dah pernah ke Grand Lexis  dan Lexis.Ni first time tido hibiscus.Bagi pendapat ciku Grand lexis is better dan luas biliknya dan selamat poolnya untuk kanak kanak tapi Hibiscus lexis ni quite happening malam malam dan banyak tempat boleh jalan.

Buggy car boleh ambil dari lobby atau call service dari bilik.Nak jalan kaki dengan keadaan ciku camni..nope la..hihi.Hibiscus walk tu agak jauh tapi ciku slow slow jalan le.

Kami bawak bekalan mushroom soup serbuk dan cicah roti serta sachet tamar coco.(feberet kami).Kebetulan besday anak ciku pada esok harinya so ciku dah call hotel untuk sediakan apa apa yg free le untuk si besday ni..hihi.dapat la kek chocolate moist with strawbery 2 slices.Ok la bebudak seronok dan lagi seronok mandi kolam sampai pukul 9.00 malam.hihi sakan.

Meh terjah  gambo











Pandangan dari lif -saja naik nak tengok jarak dari atas
Address12th Mile, Jalan Pantai, Port Dickson, 71250 Pasir Panjang, Negeri Sembilan, Malaysia
URL : http://www.lexishibiscuspd.com

No comments: