Dark chocolate cake

Ni selepas dah adun ..nak bako je..
ciku tambah walnut ..sesaja..ciku memang suka unsur kacang.


Ni yang dah siap di bako..yang atasnya agak keras ..
nasib baik bhgn tengah dan bawah ..ok

Sebonarnya ciku memangla tak pandai buat kek dan tak suka makan kek..tapi disebabkan anak anak mintak nak cake so gagahkan diri buat kek ..so pilihan ciku..buat kek dark chocolate..hehe..senang je..senang sebab guna yang dah siap cuma tambah air , telur dan minyak sayuran..hehe.



Pegi kedai beli kotak seperti kat bawah ni pastu ikut je arahan belakang kotak tu..hehe..ciku memangla tak suka makan kek kecuali kek pisang jek so kek untuk makan malam ni dah siap..uit..makan malam kek..hehe..nugget tempura marina tu ada gak untuk side dishes..ye ker..hehe..rasanya nugget tempura menu utama dinner..haha..apapun kek ciku menjadi dan digilai anak anak dan ayahnya.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.