Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Syukur di hari jumaat

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera, 

Tika ini aku terasa sangat penat dan terasa seringkali ingin membaringkan diri dimana mana sahaja.Isihatiku berfikir kerisauan melanda ntah dari mana hadir perasaan ini...airmata seakan ingin mengalir tetapi tiada.ntah kenapa aku sendiri tidak pasti.Apa sebenarnya yang aku fikirkan...

Sahiba , cross puzzle seakan makin dekat denganku.Aku membiarkan diri ini membatu dan hanya bermain dengan fikiran yang diawang awangan.Aku masih menghitung hari dari apa yang aku yakin..Allah pasti mempermudahkan urusanku ini.Memang aku takut tapi perasaan syukur ku perlu jauh melebihi perasaan takutku. Allah memberiku ruang untuk merasai lagi kenikmatan ini.

Moga segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan olehmu ya Allah. Aku hanya mengikut lorongan laluan yang telah kau sediakan.Aku yakin allah menyayangi diriku ini.

Alhamdulillah ,aku telah sampai ke baitullah dan madinah dan telah merasai nikmat sebuah perkahwinan dan anak anak ,merasai keindahan 4 musim dunia dan mengunjungi 17 negara pelbagai budaya dan seri.Syukurku juga kerna aku punya pekerjaan yang utuh . Alhamdulillah aku yakin Allah menyayangi diriku.

Mengerjakan Haji..InsyaAllah ianya menjadi impianku dan juga setiap muslim yang lain.

"Labbayka Allahumma labbayk, labbayka laa shareeka laka labbayk. Inna al-hamd wa’l-ni’mata laka wa’l-mulk, laa shareeka lak "


No comments: